Wednesday, September 26, 2018

BBM3410/18: Jom Berkenalan!

Awal mula pertama mula, nama diberi dulu kini dan selamanya Nur Fatin Asyilah binti Abdul Rahim. Usia kini menjangkau 23 tahun dan dalam  5 hari lagi genaplah umur 23 tahun tu. Alhamdulillah masih diberi peluang bernafas selama 23 tahun di bumi  Allah yang luas ini. Dibesarkan dan membesar dengan jayanya di Kampung Parit Andin 3, Parit Yaa'ni, Yong Peng, Johor. Aishh..rindu pulak dengan kampung masa ni...Sekarang ni belajar di Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi atau penduduk UPM ni lebih kenal dengan Fakulti Berhantu Malam Khamis (FBMK)....Haa kos ape pulak tu kat FBMK... Saya ambil kos Bahasa dan Linguistik Melayu..dan sebab kos ni la saya buat blog..hahahaha...terima kasih kepada Prof Dr Normaliza sebab kerana beliau la saya mencipta blog saya sendiri..Seronok juga menulis dalm blog ni.. Ni la pertama kali saya ada blog dan menulis dalam blog.. macam akan ketagih tulis blog je lepas ni..hmmm..hihihi..

No comments:

Post a Comment